Ir al contenido principal

Que canten los niños

Que canten los niños

1. Defineix amb una frase el tema d'aquest poema.
Que los niños no paren de cantar que suban su tono de voz y se hagan escuchar.
2. Quin missatge vol transmetre.
Que canten pase lo que pase
 3. Fes-ne un resum
Que canten los niños ya que pueden,que canten por los niños que no tienen comida,hogar ni una familia que no paren de cantar ya que ellos son felices que suban su tono de voz ya que son felizes y que se hagan escuchar.

Escoltem com els xiquets i xiquetes ens canten per la pau -il. Cristian Blanxer-

Que canten los niños
(José Luis Perales)

Que canten los niños, que alcen la voz,
que hagan al mundo escuchar,
que unan sus voces y lleguen al sol,
en ellos está la verdad.

Que canten los niños que viven en paz,
y aquellos que sufren dolor,
que canten por esos que no cantarán
porque han apagado su voz.

Yo canto para que me dejen vivir,
yo canto para que sonría mamá,
yo canto porque sea el cielo azul,
y yo para que no me ensucien el mar.

Yo canto para los que no tienen pan,
yo canto para que respeten la flor,
yo canto porque el mundo sea feliz,
yo canto para no escuchar el cañón.

Que canten los niños, que alcen la voz,
que hagan al mundo escuchar,
que unan sus voces y lleguen al sol,
en ellos está la verdad.

Que canten los niños que viven en paz,
y aquellos que sufren dolor,
que canten por esos que no cantarán
porque han apagado su voz.

Yo canto porque que sea verde el jardín,
y yo para que no me apaguen el sol
yo canto por el que no sabe escribir,
y yo por el que escribe versos de amor.

Yo canto para que se escuche mi voz,
y yo para ver si les hago pensar,
yo canto porque quiero un mundo feliz,
y yo por si alguien me quiere escuchar.

Que canten los niños, que alcen la voz,
que hagan al mundo escuchar,
que unan sus voces y lleguen al sol,
en ellos está la verdad.

Que canten los niños que viven en paz,
y aquellos que sufren dolor,
que canten por esos que no cantarán
porque han apagado su voz.

Que canten los niños, que alcen la voz,
que hagan al mundo escuchar,
que unan sus voces y lleguen al sol,
en ellos está la verdad.

Que canten los niños que viven en paz,
y aquellos que sufren dolor,
que canten por esos que no cantarán
porque han apagado su voz.

Que canten los niños que viven en paz,
y aquellos que sufren dolor,
que canten por esos que no cantarán
porque han apagado su voz.

Yo canto para que me dejen vivir,
yo canto para que sonría mamá,
yo canto porque sea el cielo azul,
y yo para que no me ensucien el mar.

Yo canto para los que no tienen pan,
yo canto para que respeten la flor,
yo canto porque el mundo sea feliz,
yo canto para no escuchar el cañón.

Que canten los niños, que alcen la voz,
que hagan al mundo escuchar,
que unan sus voces y lleguen al sol,
en ellos está la verdad.

Que canten los niños que viven en paz,
y aquellos que sufren dolor,
que canten por esos que no cantarán
porque han apagado su voz.

Yo canto porque que sea verde el jardín,
y yo para que no me apaguen el sol
yo canto por el que no sabe escribir,
y yo por el que escribe versos de amor.

Yo canto para que se escuche mi voz,
y yo para ver si les hago pensar,
yo canto porque quiero un mundo feliz,
y yo por si alguien me quiere escuchar.

Que canten los niños, que alcen la voz,
que hagan al mundo escuchar,
que unan sus voces y lleguen al sol,
en ellos está la verdad.

Que canten los niños que viven en paz,
y aquellos que sufren dolor,
que canten por esos que no cantarán
porque han apagado su voz.

Que canten los niños, que alcen la voz,
que hagan al mundo escuchar,
que unan sus voces y lleguen al sol,
en ellos está la verdad.

Que canten los niños que viven en paz,
y aquellos que sufren dolor,
que canten por esos que no cantarán
porque han apagado su voz.



Comentarios

Entradas populares de este blog

Els enyors

Els enyors 1. Avui vos pos una entrada sobre la nostàlgia. Perquè penseu en tots els enyors que heu sentit al llarg de la vostra vida: 2. Fes un resum del relat. que enyoraba a una perdra que era com una persona i que un dia la va perdre i la va trobar molt a faltar 3. Pensa en aquella persona que enyores i escriu-li unes paraules . Trob a faltar a una persona molt important por jo, hem passat moment bons i dolents però  sempre hem estat allà per apoyarnos, dúiem tota la vida juntes i fa dos anys ens varem separar per motius familiars, no parlam casi ni ens veim com antes, inclús me deprecia a vegades i ella no sap tot el que he fet per ella, he plorat per ella, he rigut per ella, he sofrit per ella, he fet per ella lo que per ningú he fet perquè vulgui o no L'ESTIM i un sentiment no es pot amagar i se que pasi lo que pasi sempre estaré al seu costat com he fet sempre. La meva pedra  A l'altra banda m'esperaven els fills que encara no tenia i els l...

La Revolució Industrial

La Revolució Industrial                                               Respon les següents preguntes:  1. On i quan es va produir la Revolució Industrial? La Revolució Industrial és el procés d' industrialització amb el conjunt de canvis econòmics i socials que aquest comporta. L’expressió aparegué a França entorn del 1820 per a designar el conjunt de canvis que es van produir a Anglaterra i Escòcia a la segona meitat del segle XVIII . [1] Els avenços tècnics —sobretot la màquina de vapor —, l'explosió demogràfica que s'inicià a partir del 1750 i l' èxode rural per la mà d'obra excedentària a l' agricultura van encapçalar canvis profunds de la societat.  Aquesta revolució marcà una ruptura en el curs de la història i transformà els éssers...

Prova sobre puntuació i neologismes

Prova sobre puntuació i neologismes 1. Posa les comes on calgui als textos següents. 1. En Jaume es va menjar un croissant, dues ensaïmades i vuit iogurts. 2. És una noia optimista ,coratjosa ,emprenedora… 3. Té una casa força ,gran ,bellament decorada i extraordinàriament confortable. 4. Tot va anar molt ràpid: baixà les escales ,es precipità al carrer, pujà al cotxe,pitjà l’accelerador i es va quedar on era. 5. Tot li era igual: que vingués tothom, algú, ningú… 6. En Bernat té el do de la presència: el trobareu aquí ,allà ,a dalt ,a baix, arreu… 7. Vam acudir a la cita la Clara ,el seu germà i jo. 8. Té una mirada astuta, plena de picardia i amb un punt de dolenteria. 2. Posa el punt i seguit, amb les majúscules corresponents, a les frases següents.  1. Demà comencen les rebaixes .Podem anar-hi amb la teva mare. 2. Els dijous anem a ballar sardanes. Sempre hi anem amb la colla. 3. No vindré a dinar.Al microones trobaràs espaguetis. 4. Us ha telefonat el Mi...