Ir al contenido principal

RESUM NORMATIVA CLASSES

RESUM NORMATIVA CLASSES


Resultat d'imatges de blog

 1.  Fes un resum al teu blog de la  normativa de les classes dedicades al blog


 RECORDATORI: No hauria de ser així, però alguns membres d'aquesta classe necessiten recordar un parell de coses:

Estic veient que alguns vos heu relaxat un poc i no vos esforçau a l'hora de fer feina, ja sigui al blog o a classe.
   
Sou suficientment grans per saber tot el que s'ha de fer i no he d'estar damunt vosaltres tot el temps. Per exemple:

-No basta fer les entrades. S'han de fer de manera correcta i no s'han de comentre els mateixos errors de quan vàreu començar, s'ha de notar l'evolució.
-Aspectes a tenir en compte perquè la feina al blog sigui profitosa:

 *Les entrades han d'estar treballades, no s'han de fer de manera ràpida per acabar aviat.

 *Heu de dividir el text en paràgrafs, vos ho estic dient d'ençà que vàrem començar.

  *Les entrades han de tenir títol i aquest sempre comença en majúscula.

*La feina al blog s'ha de dur al dia, no pot ser que passi una hora i no s'hagi fet res. *La llibertat que se vos dóna l'heu de saber emprar, si n'abusau els perjudicats sereu vosaltres mateixos.

-L'actitud a classe és molt important. Necessitam fer feina de manera silenciosa.
-Les faltes de respecte i sortides de to seran sancionades amb una amonestació i repercutiran a la nota final de l'avaluació (ja estau avisats des de principi de curs i les oportunitats ja estan donades).
  -Si feis feina quan toca fer-ne, tendreu la vostra recompensa (classes més agradables i aprovar el curs) 

Ses normes de dins l'aula són: 

.escoltar a la professora.

.fer tota la feina que mande el mestre.

.respectar el torn de paraula.

.no menjar dins l'aula.

.acabar el blog.

.fer els deures.

.no xerrara amb els companys.

.hi ha moltes mes però les bàsiques són aquestes.

Comentarios

Entradas populares de este blog

Prova sobre puntuació i neologismes

Prova sobre puntuació i neologismes 1. Posa les comes on calgui als textos següents. 1. En Jaume es va menjar un croissant, dues ensaïmades i vuit iogurts. 2. És una noia optimista ,coratjosa ,emprenedora… 3. Té una casa força ,gran ,bellament decorada i extraordinàriament confortable. 4. Tot va anar molt ràpid: baixà les escales ,es precipità al carrer, pujà al cotxe,pitjà l’accelerador i es va quedar on era. 5. Tot li era igual: que vingués tothom, algú, ningú… 6. En Bernat té el do de la presència: el trobareu aquí ,allà ,a dalt ,a baix, arreu… 7. Vam acudir a la cita la Clara ,el seu germà i jo. 8. Té una mirada astuta, plena de picardia i amb un punt de dolenteria. 2. Posa el punt i seguit, amb les majúscules corresponents, a les frases següents.  1. Demà comencen les rebaixes .Podem anar-hi amb la teva mare. 2. Els dijous anem a ballar sardanes. Sempre hi anem amb la colla. 3. No vindré a dinar.Al microones trobaràs espaguetis. 4. Us ha telefonat el Mi...

Sinònims i antònims

Sinònims i antònims Lèxic - Els sinònims i els antònims 1. Busca un sinònim de les paraules en negreta d‟aquest text: Història del creixement econòmic a Mallorca 1700-2000, llibre de Carles Manera, ha estat  guardonat ( guanyat)amb el IX Premi Catalunya d’Economia, que  atorga (dona) la Societat Catalana d’Economia, filial de l’Institut d’Estudis Catalans, amb el suport de Caixa Catalunya. L’estudi trenca amb l ’escassa (poca) investigació sobre la història de la realitat econòmica de Mallorca i  esvaeix (lleva) la típica visió de l’illa com a paradís turístic. En l’obra es pot veure l’evolució econòmica de l’illa balear durant tres segles, des de les  dificultats(complicitats) en temps de l’absolutisme de Felip V i la pèrdua de poder del nobles amb el creixement del pes dels comerciants, fins a l’ època (decada)de la industrialització, en què s’ observa (veu) el dinamisme que ha caracteritzat sempre Mallorca. Dossier Econòmic de Catalunya, 10/10/0...

Cada noche es más larga

Cada noche es más larga Cada noche es más larga  14 il·lustraciones que ensenyan los miedos y las luchas que sufren los que padecen ansiedad y depresión.   Sow Ay "Hace unos meses empezé a dibujar mis pensamientos, que son los de una persona que sufre ansiedad, los ataques de pánico y la depresión. Hice estos dibujos porque no soy nada bueno explicando lo que pasa en mi cabeza, y de este modo me resulta más fácil." Asi lo explica  Sow Ay , que ilustra los miedos y las luchas de su dia a dia. ACTIVIDADES:        1. Busca información sobre lo que es la ansiedad y la depresión. Busca imágenes            representativas. ¿Qué es la ansiedad? Todos hemos sentido ansiedad o preocupación de vez en cuando, especialmente cuando una persona tiene que enfrentar situaciones que pueden resultar estresantes como hablar en público o ir a una entrevista de trabajo. Est...